KI Konstruktivizam-instruktivizam u e-sadržajima i na web stranicama 2012. godine



U okviru pripreme časa iz predmeta Engleski jezik izabrana je nastavna jedinica ''ESL Writing: Teaching Writing Skills''. Na osnovu pojma "ESL writing skills" pretraživač je selektovao 3,930,000 veb stranica pretraživanjem bez ikakvih ograničenja, a u tabeli je prikazano stanje pretrazivanja ograničavajući se na poslednjih 3, 6 i 12 meseci.


ESL writing skills
Zahtev u naprednom pretraživanju: status pojmova
Vremenski period
bez zahteva
edu domen
u naslovu
u naslovu i edu
Neograničen
3,930,000
507,000
565,000
13,500 
Poslednjih 12 meseci
1,500,000
45,200
53,900
1,550
Poslednjih 6 meseci
1,040,000
28,200
33,200
942
Poslednjih 3 meseca
740,000
18,100
24,100
583








Ograničavajući se na tri poslednja meseca, izborom stranica u edu domenu i sa ključnim pojmom “ESL writing skills” u naslovu izdvojeno je 583 stranica. Na prvoj strani pretrage kao najpogodnije stranice za realizaciju časa našla sam 10 stranica. Izabrane stranice procenjene su KI skalom i za svaku stranicu je utvrđen odnos pokazatelja instruktivizma i pokazatelja konstruktivizma, pa je na osnovu toga određen dominirajući model.


Pojmovi po kojima su selektovane stranice
Dominirajući nastavni model (broj stranica)
Instruktivizam
Konstruktivizam
Nije moguće proceniti
ESL writing skills
5
3
2





Iz gore navedenih podataka istraživanja i iz podataka iz 2004. godine saznajemo da je i dalje dominantan nastavni model instruktivizam. Od 5 stranica u kojima dominira instruktivizam, dve strana od 16 zahteva konstruktivizma ispunjava 2 zahteva (obezbeđuje interakciju sa učenikom, obezbeđuje funkcionalne linkove), a tri strane čak 4 zahteva (obezbeđuje interakciju sa učenikom, navode se primeri u kojima je znanje moguće primeniti u različitom stepenu, obezbeđuje proveru shvatanja sadržaja, postavlja zadatke zaključivanja na osnovu prikaza, obezbeđuje funkcionalne linkove).

Originalno rešenje zadatka nalazi se na sledećoj strani http://e-lab.ftn.kg.ac.rs/moodle/mod/forum/discuss.php?d=3882





Нема коментара:

Постави коментар