U okviru pripreme časa iz predmeta Engleski jezik izabrana je nastavna jedinica ''ESL Writing: Teaching Writing Skills''. Na osnovu pojma "ESL writing skills" pretraživač je selektovao 3,930,000 veb stranica pretraživanjem bez ikakvih ograničenja, a u tabeli je prikazano stanje pretrazivanja ograničavajući se na poslednjih 3, 6 i 12 meseci.
ESL writing skills
|
Zahtev u naprednom pretraživanju: status pojmova
| |||
Vremenski period
|
bez zahteva
|
edu domen
|
u naslovu
|
u naslovu i edu
|
Neograničen
|
3,930,000
|
507,000
|
565,000
|
13,500
|
Poslednjih 12 meseci
|
1,500,000
|
45,200
|
53,900
|
1,550
|
Poslednjih 6 meseci
|
1,040,000
|
28,200
|
33,200
|
942
|
Poslednjih 3 meseca
|
740,000
|
18,100
|
24,100
|
583
|
Ograničavajući se na tri poslednja meseca, izborom stranica u edu domenu i sa ključnim pojmom “ESL writing skills” u naslovu izdvojeno je 583 stranica. Na prvoj strani pretrage kao najpogodnije stranice za realizaciju časa našla sam 10 stranica. Izabrane stranice procenjene su KI skalom i za svaku stranicu je utvrđen odnos pokazatelja instruktivizma i pokazatelja konstruktivizma, pa je na osnovu toga određen dominirajući model.
Pojmovi po kojima su selektovane stranice
|
Dominirajući nastavni model (broj stranica)
| ||
Instruktivizam
|
Konstruktivizam
|
Nije moguće proceniti
| |
ESL writing skills
|
5
|
3
|
2
|
Iz gore navedenih podataka istraživanja i iz podataka iz 2004. godine saznajemo da je i dalje dominantan nastavni model instruktivizam. Od 5 stranica u kojima dominira instruktivizam, dve strana od 16 zahteva konstruktivizma ispunjava 2 zahteva (obezbeđuje interakciju sa učenikom, obezbeđuje funkcionalne linkove), a tri strane čak 4 zahteva (obezbeđuje interakciju sa učenikom, navode se primeri u kojima je znanje moguće primeniti u različitom stepenu, obezbeđuje proveru shvatanja sadržaja, postavlja zadatke zaključivanja na osnovu prikaza, obezbeđuje funkcionalne linkove).
Originalno rešenje zadatka nalazi se na sledećoj strani http://e-lab.ftn.kg.ac.rs/moodle/mod/forum/discuss.php?d=3882
Нема коментара:
Постави коментар